Press "Enter" to skip to content

Kapcie hotelowe – komfort i elegancja w twoim hotelu

W prowadzeniu hotelu bardzo ważne jest stawianie na każdy, nawet najmniejszy detal. To właśnie takie małe rzeczy dopełniają ogólny wygląd hotelu i potrafią sprawić, że opinia na jego temat będzie znacznie bardziej pozytywna niż miałoby to miejsce bez nich. Jednym z takich detali, o które warto zadbać w swoim hotelu są kapcie hotelowe.

To, by goście hotelowi czuli się jak najbardziej komfortowo, to jedna z absolutnie najważniejszych rzeczy. Dużo osób o tym zapomina i w efekcie niewiele hoteli oferuje dla każdego klienta kapcie hotelowe, co znacznie wpływa na odbiór miejsca i komfort podczas pobytu. Dzięki nim można odpocząć od noszonego obuwia i jednocześnie nie martwić się o względy higieniczne podczas chodzenia o gołej stopie, lub okrytej jedyne skarpetami.

Wykorzystanie kapci hotelowych to przede wszystkim świetny pomysł na zwiększenie prestiżu hotelu. Są one bardzo wysokiej jakości i wytrzymują nawet używanie podczas bardzo długiego pobytu. Do tego zapewniają duży komfort dzięki temu, że dopasowują się do stóp, a także ogrzewają i nie obciążają swoją wagą. Ponadto dodają poczucia ekskluzywności dzięki dobremu designowi, który przykuwa uwagę i sprawdzi się zarówno w tych bardziej, jak i mniej ekskluzywnych hotelach.

Posiadamy bogatą ofertę kapci hotelowych pochodzących od wielu producentów, a do tego wszystkie z nich występują w niezwykle atrakcyjnych cenach. Inwestycja w takie detale jak właśnie kapcie może znacznie wpłynąć na pozytywny odbiór twojego hotelu, a w dłuższej perspektywie przełoży się to na większą ilość klientów. Do tego dzięki temu, że kapcie hotelowe nie są standardem w hotelach można zyskać kolejną przewagę nad konkurencją i pozytywnie wyróżnić się na jej tle.

Kapcie hotelowe to nie wszystko, w co jeszcze warto zainwestować

Jak już wspominałem dbałość o detale jest niezwykle istotna, a kapcie hotelowe to tylko jeden z wielu szczegółów, którym warto się zainteresować by mieć pewność, że hotel stoi na jak najwyższym poziomie i zadowoli nawet najbardziej wymagających klientów. Istotne jest, by zachować spójność i wszystkie akcesoria utrzymywać w podobnej stylistyce. Można zamówić specjalne tabliczki przypominające o zakazie palenia w danym miejscu, czy też zawieszki, lub tabliczki które oprócz dobrego wyglądu poinformują o takich sprawach jak wymiana ręczników.

To, co istotnie może zwiększyć prestiż hotelu to personalizowane drewniane wieszaki i stojaki na bagaż z logo hotelu. Przede wszystkim wyglądają niezwykle okazale, a ponadto dają klientom potrzebną przestrzeń na przechowywanie ich rzeczy podczas pobytu w hotelu. Do tego można wybrać je w wielu kolorach, dzięki czemu można dopasować je do stylistyki danego pokoju, czy też całej noclegowni. Ma to o tyle ważną funkcję, że mieszanie styli może zakończyć się katastrofą wizualną we wnętrzu i sprawić, że klient znacznie gorzej zapamięta ten hotel.

Niezwykle istotne jest również, by nie zapomnieć o sprawach związanych z higieną. Oferta zestawów, czy poszczególnych produktów kosmetycznych jest niezwykle szeroka, a zapewnienie w hotelu takich rzeczy, jak szampony, żele do mycia, mydła, czy nawet czepki do mycia pozwoli na zadowolenie wymagających klientów. To jednak nie wszystko. Jeśli hotel ma być prestiżowy musi zapewniać bardzo dużo rzeczy, które są potrzebne w użytku codziennym. Czemu więc nie zainwestować na przykład w spersonalizowane szczotki do butów, które będą posiadały logo hotelu. Dzięki nim goście będą w stanie zadbać o odpowiednią kondycję obuwia i zwiększy się ich satysfakcja z pobytu. Kolejnym pomysłem mogą być zestawy do golenia, dzięki którym mężczyźni podczas na przykład wyjazdu służbowego będą w stanie zachować młody i elegancki wygląd przez cały czas.

Dobór odpowiednich akcesoriów takich jak kapcie hotelowe może niezwykle pozytywnie wpłynąć na odbiór hotelu i ilość klientów, więc warto zainteresować się naszą bogatą ofertą akcesoriów hotelowych. Dzięki nim każdy gość pobyt zakończy z uśmiechem na ustach i będzie polecał noclegownię swoim znajomym i innym osobom.