Press "Enter" to skip to content

Firma telekomunikacyjna:call center, dialer

Spikon oferuje swoje usługi na najlepszym poziomie, dostosowuje swoją ofertę indywidualnie do oczekiwań i wymagań każdego właściciela firmy. Konsultanci firmy Spikon mają długoletnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej. Dlatego oferują swoim klientom innowacyjne oprogramowanie call center, w tym usługę dialer . Klienci Spikon będą mieli nieograniczony dostęp z każdego miejsca na całym świecie. Firma Spikon zadba również o to, aby każdy przedsiębiorca otrzymał jak najszybsze i fachowe doradztwo w wyborze odpowiedniej oferty. Spikon zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest nieustający rozwój firmy, dlatego oferuje swoim klientom możliwość negocjowania warunków współpracy. Jest to niezwykle istotne dla początkujących działalności, aby nie musieli oni ponosić wysokich kosztów związanych z prowadzeniem działalności. Warto też zaznaczyć, że każdy przedsiębiorca ponosi odpowiednią świadczenie tylko w momencie, kiedy korzysta z usługi.

Oprogramowanie call center

Spikon stawia na to, aby obsługa systemu była prosta i intuicyjna. Dzięki czemu każdy klient, może jak najszybciej rozpocząć pracę, bez tracenia cennego czasu na naukę. Kampania Call Center umożliwia swoim klientom obsługiwanie połączeń zarówno wychodzących, jak przychodzących. Konsultanci Call Center zapewnią profesjonalną pomoc i indywidualnie do oczekiwań klienta i wielkości jego działalności. Niezwykle istotne jest to, że oprogramowanie umożliwia odnalezienie i odsłuchanie nieodebranych połączeń. Żadna działalność nie chce tracić cennych klientów, poza tym przyjazny kontakt wpływa na pozytywne postrzeganie wizerunku każdej działalności. Dla przedsiębiorstw, które pracują na komputerach w systemie Windows jest dostępna funkcja Voicer, która umożliwia wygodny monitoring kampanii call center, czy logowanie do systemu. Dzięki wirtualnemu call center klienci mogą w prosty i szybki sposób przeprowadzić rozliczenia kampanii i konsultantów. Klienci mogą również ocenić kompetencje i pracę swoich konsultantów dzięki możliwości nagrywania połączeń telefonicznych. Dzięki temu właściciel firmy, będzie zdawała sobie sprawę z tego, jakie ewentualne zmiany dodać, aby ulepszyć i usprawnić kontakty ze swoimi klientami. Call Center obsługuje różne działy, w czasie czekania klienta na połączenie z konsultantem słyszy on muzykę, którą klient firmy Spikon może wybrać według swoich oczekiwań. Dodatkowo osoba oczekująca na połączenie będzie zawiadamiana na bieżąco o czasie trwania i czekania na połączenie, jak i swojego miejsca w kolejce oczekujących. Spikon dba o to, aby każdy właściciel przedsiębiorstwa mógł rozwijać swoją firmę i usprawniać jej działanie dzięki usługom Firmy spikon. Spikon ciągle pracuje nad nowymi rozwiązaniami, aby cały czas podnosić jakość swoich usług i aplikacji takich jak program służący do wykonywania połączeń za pośrednictwem łącza telefonicznego. Każdy klient Spikon nie ponosi żadnych opłat związanych z aktywacją oprogramowania, a Firma Spikon zapewnia atrakcyjne i konkurencyjne ceny. Spikon ma na swoim koncie współpracę z wieloma przedsiębiorcami, którzy nawiązują współpracę na długi czas. Spikon ciągle się rozwija i chce, aby każdy klient również odnosił sukcesy w prowadzeniu swojej działalności.