Press "Enter" to skip to content

Co to jest SEO i jak to działa?

SEO czym jest?

Otóż, co oznacza SEO: SEO to akronim oznaczający optymalizację wyszukiwarek, czyli proces optymalizacji witryny, aby uzyskać organiczny lub nieopłacony ruch ze strony wyników wyszukiwania. Innymi słowy, SEO wiąże się z wprowadzeniem pewnych zmian w projekcie i treści witryny, które zwiększają atrakcyjność witryny dla wyszukiwarki. Robisz to w nadziei, że wyszukiwarka wyświetli Twoją witrynę jako najlepszy wynik na stronie wyników wyszukiwania. Chociaż marketing SEO może wydawać się złożony ze względu na różne czynniki, które mogą wpływać na twój ranking, proces optymalizacji pod kątem wyszukiwarek jest łatwiejszy niż się wydaje. Zobacz poniżej!

Wyszukiwarki chcą zapewnić swoim użytkownikom najlepszą obsługę. Oznacza to dostarczanie wyników na stronach wyszukiwarek, które są nie tylko wysokiej jakości, ale także dostosowane do tego, czego szuka poszukiwacz. W tym celu wyszukiwarki skanują lub indeksują różne witryny, aby lepiej zrozumieć, o czym jest ta strona. Pomaga im to dostarczać trafniejsze wyniki tym, którzy szukają określonych tematów lub słów kluczowych. Podobnie wyszukiwarki skanują witrynę, aby ustalić, jak łatwo jest nawigować i czytać, nagradzając przyjazne dla użytkownika witryny z wyższymi rankingami na stronie wyników wyszukiwania. SEO to proces, przez który organizacje przechodzą, aby upewnić się, że ich witryna zajmuje wysokie miejsce w wyszukiwarkach pod względem odpowiednich słów kluczowych i fraz. Załóżmy na przykład, że masz artykuł na temat budowy ptaszarni. Aby Twoje treści trafiały do ​​właściwych osób, spróbuj zoptymalizować ten post na blogu, aby pojawił się jako najlepszy wynik dla każdego, kto szuka frazy „zbuduj budkę dla ptaków”. Zatem, blog seo ma wiele  zalet  dla Twojej firmy.

Blogowanie pomaga kierować słowa kluczowe z długim ogonem.

Wiele osób zaczyna od SEO i chce dążyć do najbardziej odpowiednich słów kluczowych dla Twojej firmy. Na przykład, jeśli sprzedajesz sprzęt kempingowy, chcesz pokazać na pierwszej stronie termin „sprzęt kempingowy”. Chociaż jest to dobry cel, chyba że jesteś największą marką sprzętu kempingowego w kraju, prawdopodobnie trudno będzie ci znaleźć się na pierwszym miejscu w tym wyszukiwaniu. SEO jest naprawdę konkurencyjne. Najlepszym rozwiązaniem dla większości marek jest szukanie dłuższych, bardziej szczegółowych słów kluczowych, które ludzie wyszukują, które są odpowiednie dla firmy i starają się uszeregować według nich. Są to tak zwane słowa kluczowe o długim ogonie i są niezwykle ważne w każdej strategii w blogu SEO – połowa wyszukiwań dotyczy haseł składających się z czterech lub więcej słów. Ale mogą być niewygodne, aby dopasować się do stron produktów. Są to jednak idealne warunki, na które można kierować post w blogu. Sklep, w którym sprzedaje się sprzęt kempingowy, może użyć swoich postów na blogu, aby uzyskać informacje na temat takich warunków, jak „najlepszy sprzęt kempingowy na chłodne dni” lub „czego potrzebujesz, kiedy jedziesz na kemping samochodowy?” Wyszukiwania te nie przyciągają tak dużego ruchu, jak „sprzęt kempingowy”, ale pochodzą one od osób wyraźnie należących do docelowej grupy wczasowiczów, a jeśli uda Ci się dotrzeć do pierwszej strony, uzyskasz znacznie większy ruch z tych tematów niż na stronie piątej lub dziesiątej kiedy znajdziesz bardziej popularne hasła.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl